Скрипторий: Monster - oregorger (rage of elements)
Назад к списку всех объектов Rage Of ElementsКак это работает
Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
-
Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории. - Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
- После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и удтвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
- Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.
СТАТУС:
НЕТ ПЕРЕВОДАMonster - oregorger (rage of elements)
Oregorger
Creature 11
Description
Oregorgers are hulking, four-limbed brutes with bodies of raw primal metals accreted in layers. Driven entirely by an insatiable drive to consume metal, an oregorger stops at nothing to greedily devour as much metal as it can and expel it as caustic rust.
Recall Knowledge - Elemental ( Arcana, Nature): DC 28
Unspecific Lore: DC 26
Specific Lore: DC 23
Recall Knowledge - Elemental ( Arcana, Nature): DC 28
Unspecific Lore: DC 26
Specific Lore: DC 23
Source Rage of Elements
Perception +18; darkvision, rust vision
Languages Talican
Skills Acrobatics +17, Athletics +25
Str +8, Dex +2, Con +7, Int -1, Wis +3, Cha +3
Rust Vision An oregorger ignores the concealed condition from rust clouds.
AC 30; Fort +24, Ref +17, Will +20
HP 245; Immunities bleed, paralyzed, poison, sleep; Resistances acid 10, electricity 10
Caustic Rust ( acid, aura) 5 feet. The oregorger continually leaks tiny fragments of partially digested rust into the air around it. Any creature that ends its turn in the aura takes 2d6 acid damage with a DC 27 basic Reflex save. A creature that critically fails is also sickened 1.
Speed 30 feet, burrow 20 feet, fly 20 feet
Melee reach 10 feet), Damage 2d12+12 piercing plus devour metal adamantine bite +23 [+18/+13] ( Melee agile), Damage 2d6+12 slashing claw +23 [+19/+15] ( Devour Metal Any time the oregorger scores a critical hit with an adamantine bite attack, it deals the same amount of damage to any metal armor worn by the target, automatically bypassing any Hardness lower than 10. If a creature uses the Shield Block reaction with a metal shield against an oregorger's adamantine bite, the shield is automatically broken, but no other item takes damage from that attack. Unattended metal items automatically take full damage from an oregorger's adamantine bite attack, ignoring their Hardness if it's lower than 10. Searing Spew acid) The oregorger belches forth a cloud of caustic, rusted debris from its maw, filling a cube adjacent to itself that's 10 feet on each side. Any creature in this area takes 6d6 acid damage and 6d6 slashing damage (DC 30 basic Reflex). The ground under the cloud is difficult terrain for 1 hour, after which the shrapnel crumbles to dust. The oregorger can't use Searing Spew again for 1d4 rounds, but the ability recharges if the oregorger damages an item with devour metal. (
Perception +18; darkvision, rust vision
Languages Talican
Skills Acrobatics +17, Athletics +25
Str +8, Dex +2, Con +7, Int -1, Wis +3, Cha +3
Rust Vision An oregorger ignores the concealed condition from rust clouds.
AC 30; Fort +24, Ref +17, Will +20
HP 245; Immunities bleed, paralyzed, poison, sleep; Resistances acid 10, electricity 10
Caustic Rust ( acid, aura) 5 feet. The oregorger continually leaks tiny fragments of partially digested rust into the air around it. Any creature that ends its turn in the aura takes 2d6 acid damage with a DC 27 basic Reflex save. A creature that critically fails is also sickened 1.
Speed 30 feet, burrow 20 feet, fly 20 feet
Melee reach 10 feet), Damage 2d12+12 piercing plus devour metal adamantine bite +23 [+18/+13] ( Melee agile), Damage 2d6+12 slashing claw +23 [+19/+15] ( Devour Metal Any time the oregorger scores a critical hit with an adamantine bite attack, it deals the same amount of damage to any metal armor worn by the target, automatically bypassing any Hardness lower than 10. If a creature uses the Shield Block reaction with a metal shield against an oregorger's adamantine bite, the shield is automatically broken, but no other item takes damage from that attack. Unattended metal items automatically take full damage from an oregorger's adamantine bite attack, ignoring their Hardness if it's lower than 10. Searing Spew acid) The oregorger belches forth a cloud of caustic, rusted debris from its maw, filling a cube adjacent to itself that's 10 feet on each side. Any creature in this area takes 6d6 acid damage and 6d6 slashing damage (DC 30 basic Reflex). The ground under the cloud is difficult terrain for 1 hour, after which the shrapnel crumbles to dust. The oregorger can't use Searing Spew again for 1d4 rounds, but the ability recharges if the oregorger damages an item with devour metal. (